EESTI TRÜKI- JA PAKENDITÖÖSTUSE LIIT

Klient

Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liit

Tehtud töö

Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu veebileht
Tule ja Trüki - trükitehnoloogia eriala tutvustav veebileht
Print in Estonia - Eesti trükiettevõtete ekspordiplatvorm

Logo ja veebivisuaali uuendus

Rahvusvahelise projekti Print Your Future raames uuendati noortele suunatud trükiõppe teemalise infokanali Tule ja Trüki logo- ja veebivisuaal.

Tule ja Trüki vana logo
arrow

Uus logo on samas koloriidis rahvusvahelise Print Your Future projekti logoga, mis on ühtlasi inspireeritud trükitehnoloogias kasutatud baasvärvidest. Neljavärvitrükk ehk CMYK koosneb neljast põhivärvist: Cyan, Magenta, Yellow, Black ja nii kogu trükitud värviline maailm vaid neljast värvist koosnebki.

tulejatryki

Foto- ja kujundustööd

Kogu veebikujunduse fotomaterjal - detailfotod, tootefotod, fotod tootmisest.

Ürituskorraldus

Erinevate ürituste korraldus - ettevalmistus ja läbiviimine, tehnilised lahendused, trükised ja kommunikatsioon

Veebilehed

Veebilehed on kujundatud ning üles ehitatud WordPress'i platvormile.

stats-arrow-bg

EESMÄRK

Töö teostamise eesmärk oli uuenda mittetulundusühingu veebilehed selliselt, et kasutajatel oleksid mugavad võimalused lehe iseseisvalt uuendamiseks ning täiendamiseks.

tulejatryki_uus
ico-corner-blue

Ühtne stiil

Veebikujunduste värviskeem arvestavab logo värvidega

Kasutajakogemus

Veebilehtede ülesehituses on arvestatud kasutajate liikumisega infot otsides

Mugav haldus

WordPressi haldusmoodul on info redigeerimiseks mugav ning lihtne kasutada

Ürituskorraldus 2021

TV saade: PrintMeedia LIVE

- õppimis- ja karjäärivõimalused noortele

  • Saate sisu ja vaheklippide tootmine
  • Stuudio kujundus ja tootmine (taustavinüül, paperboard mööbel)
  • LIVE ülekande salvestus (Youtube & Facebook)
  • Reklaamikampaania (sotsiaalmeedia- ja välikampaania)

ETPL 25. juubelikonverents

- visioonikonverents Trükitööstus 2031

  • Programmi koostamine
  • Ruumid, toitlustus ja tehnika (hübriidkonverents)
  • LIVE ülekande salvestus 
  • Trükised (konverentsi personaliseeritud eriväljaanne, kaelakaardid)
  • Reklaamikampaania (sotsiaalmeedia ja otseturundus)