KUIDAS KASVATADA KODULEHE KÜLASTATAVUST?
KUIDAS KOGUDA ROHKEM TULUSAID KLIKKE?
KUIDAS MÜÜA OMA TOODET JA TEENUST SOTSIAALMEEDIAS?

Kuidas olla nähtav õiges kohas?

Küsimused, kuidas suunata aktiivset liiklust oma ettevõtte kodulehele ehk kuidas tuua oma toodet või teenust pakkuvale kodulehele rohkem uusi huvilisi ja potentsiaalseid kliente, on tänapäeval juba pea iga aktiivse ettevõtja peas. Kes selle teemaga lähemalt tutvunud on, satub järgmise olulise küsimuse otsa – kuidas motiveerida oma kodulehe või erinevate sotsiaalmeedia kanalite külastajaid jagama teie poolt loodud reklaammaterjale ja sooritama ostu?

Vastus on samal ajal lihtne ja keeruline – tänasel päeval aitab teid tugev visuaalne turundusstrateegia. Lahendus on üheltpoolt lihtne – tuleb luua visuaalset materjali. Samal ajal ka keeruline, kuna sotsiaalmeedia on aina enam kiire scrollimise platvorm ja pilgu peatamiseks peab visuaal tõmbama hetkega tähelepanu. Visuaalne turundus sotsiaalmeedias on kõige efektiivsem ja kiirem viis kasvatada oma ettevõtte kodulehe külastatavust ning kiirendada teie poolt pakutava informatsiooni levikut.

Mis on visuaalne turundus?

Pinterest, Instagram, LinkedIn ja Facebook – need on sotsiaalmeedia platvormid, mis on olulised teie reklaami edastamiseks otse kliendile, teie teenuse või toote kasutajaskonnale. Visuaalse turundusega on sotsiaalmeedias võimalik kiiresti luua häid tulemusi ettevõtte ja/või toote tutvustamiseks, fokusseerides kindlale sihtgrupile. See on parim võimalus pakkuda oma fännidele rõõmu – nad saavad jagada toredat või kasulikku postitust oma sõpradega.

Erinevad platvormid sobivad erinevatele teenuse/toote pakkujatele ja kõigil kanalitel on omad erinevused ja tugevused. Üks on samas kõikidel platvormidel ühine – sotsiaalmeedia on selleks, et olla sotsiaalne! See tähendab aktiivset suhtlemist oma jälgijatega, nende tundma õppimist ning ootustele vastamist. Oluline on vana tuntud põhimõte – tunne oma klienti (jälgijat, kommenteerijat, like-vajutajat)!

Rohkem külastajaid teie kodulehel

Kui teie veebileht on õieti optimeeritud, siis jagatakse teie veebi linki kõigis olulisemates otsingumootorites ja sotsiaalvõrgustikes, näiteks Facebook ja LinkedIn. Õigete seadetega ja õigesti paigutatud fotoga toimub jagamine selliselt, et veebilehe link kuvatakse koos kodulehel oleva pildiga. Kas olete mõelnud, et see pilt seal kodulehe lingi kõrval, näiteks Google’i otsingu puhul, on teie ettevõtte visiitkaart!

Pole mingi uudis, et korralikult tehtud ja sihipäraselt läbimõeldud pildid meelitavad rohkem jagama ja rohkem ka klikkima. Tänase kiire tempo juures reageerivad internetikasutajad kiiremini ja rohkem just pildile, mitte niivõrd tekstile. Ja kui nähtu meeldib, siis reageeritakse just klikiga või nähtud materjali jagamisega oma kontaktide seas.

Sõnumi edastamine

Pildikeel on kiire ja kõnekas ehk pilt on väärt enam kui tuhat sõna. Pildid edastavad inimesele rohkem infot ja teevad seda kiiremini kui tekst. Toodete või kogemuste visuaalne jagamine võib mõjutada vaataja tunnetust, emotsioone ning viia ta kiiremini tarbimisharjumuste muutmiseni või anda tõuke uudise edasi levitamiseks. Nauditav või informatiivne pilt äratab uudishimu, mõtteid ja küsimusi. See omakorda tekitab õiges sihtrühmas soovi reageerida ja tarbida.

Kiire sotsialiseerumine

Uuringud näitavad, et õige pildi kasutamine kodulehel või oma ettevõtte Facebookis ja Instagram'is suurendab aktiivset seotust tarbijaga, teie sihtgrupiga. Mida see täpsemalt tähendab? Näiteks seda, et pildid, kus kuvatakse päris inimest (nägu), tõmbavad ligi rohkem klikke, meeldimisi ehk laike ja põhjustavad rohkem aktiivseid kommentaare, küsimusi ning vestlusi, ja muidugi – ajendavad edastatavat infot ka jagama ehk sheerima. Visuaalsete elementide õige kasutamine võib inspireerida teie fänne teie poolt pakutava sisuga rohkem tegelema. Aga see võib ka eemale peletada, kui on valesti tehtud.

Hea pildi valikule eelneb kindlasti korralik analüüs – kellele ja millisel eesmärgil postitusi tehakse. Hea pilt on varustatud õigete märksõnadega, et ta tuleks risti ja rästi internetis otsingute vastusena välja. Hea pilt viib kasutaja erinevaid kanaleid pidi just teieni.

Uued sotsiaalvõrgustikud tagavad aktiivse sotsiaalmeedia

Millised on need kõige popimad sotsiaalvõrgustikud? Ikka visuaalikesksed sotsiaalvõrgustikud. Nende hulka kuuluvad täna kindlasti Pinterest ja Instagram. Need uued kanalid pakuvad ainulaadset võimalust olla kohe oma õige kasutaja silma all. Just need äpid aitavad teie tootel ka aktiivselt klientide ja õige sihtrühma ees püsida – ainuke võtmeküsimus on tabavad ja kõnekad fotod, täpsed pildipealkirjad (subject) ja õiged märksõnad ehk tag’id.

Interneti sotsiaalne maailm on loodud emotsioonide ja isiklike kogemuste jagamiseks – hea pildikeel teeb seda suurepäraselt ning kasutajate instinkt töötab teie toote jagamise kasuks!