CC
LOOVLAHENDUSED
SINU ETTEVÕTTELE
Jälgi meid

Search

Visuaalturunduse teenus
  -  Visuaalturunduse teenus

AITAME TEIL LUUA VISUAALSE SOTSIAALSE TURUNDUSE PLAANI

Selleks, et visuaalset sotsiaalturundust parimal moel enda kasuks tööle panna on tarvis otsustada, mida soovitakse saavutada?

 

Eduka alguse tagab läbimõeldud plaan.
Milline on soovitud tulemus?
Kuidas mõõta edu sotsiaalmeedias?

Aitame kaardistada teie valdkonna

Selgitame kategooria või valdkonna uurimisel millised pildid pakuvad teie poolt valitud sihtgrupile huvi. Teeme ülevaate konkurentide Pinteresti, Instagrami ja Facebooki kontodel kasutatavast pildikeelest ja märksõnadest (tag’idest) ning täpsustame visuaalseted elemendid, mis inimesi mõjutavad, mida nad hea meelega jagavad ja kommenteerivad, mis on teie ettevõtte valdkonnaga seotud. Analüüs aitab kaasa arusaamisele, millist laadi pildikeel või toote esitlus teie poolt valitud sihgrupile meeldib või ei meeldi ning antud infot on võimalik kasutada inspiratsiooniallikana.

Aitame saavutada teil oma turunduseesmärgid

Teie ise tunnete oma toodet või teenust kõige paremini. Teie olete spetsialist. Teie saate ise otsustada, milline on see eesmärk, mida lõppkokkuvõttes soovite saavutada. Teie ise juhite oma ettevõtte saatust läbi internetimaailma. Ja kui eesmärk ja sihtgrupp on selged, siis saame koos rajada otsetee eesmärgi ja kasutajagrupi vahele. Aitame teil läbi visuaalsele sotsiaalturunduse läheneda strateegilisemalt ja konkreetse tegevuskavaga – selle läbi on teil võimalik jõuda kiiremini soovitud eesmärgini.

Kas tunnete oma klienti?

Aitame määratleda visuaalse sotsiaalsturunduse kaudu selgelt teie soovitud sihtrühma ehk kasutajad, kelleni proovite jõuda. Aitame teil läbi pildikeele selgelt välja tuua olulise info ning jõuda kõige lihtsamalt otse oma oma kasutajani.

Konkreetne visuaalne plaan

Sageli on ettevõtjate Instagrami või Facebooki postitused ebaregulaarsed, hetke ajel koostatud või rutakalt oma telefoniga pildistatud. Aitame teil koostada täpse kava teie soovitud perioodile. See võib olla nädala, kuu või aasta pikkune periood, vastavalt teie vajadusele. Kava järgides teate täpselt millist sisu te oma jälgijatele pakute ning millal ja kuhu te seda postitate ja jagate. Kava on võimalik koostada peensusteni, nii et iga postituse pilt koos allteksti ja märksõnadega (tag’id) on juba teie jaoks ette valmistatud. Teil pole vaja teha muud kui vaid jälgida oma sotsiaalmeedia kanalil toimuvat ja rõõmustada! Sotsiaalmeedia kanali täpne turundusplaan on seotud ka teie turunduseesmärkide ja kliente huvitavate teemadega.

Professionaalsed fotod

Kui teie ettevõte soovib olla omanäoline, ei ole mõistlik kasutada oma Instagramis suurtest pildipankadest ostetud fotosid või jääda korduvalt kasutama ühtesid ja samu aeguvaid tootepilte või kodulehte illustreerivat materjali. Teie sotsiaalmeedia on teie nägu just siis, kui pildid on tehtud teie enda eesmärke ja teie karakterit arvestades. Olge julge! Eristuge! Pakkuge oma jälgijatele materjali, mis neid köidab ja aktiveerib. Pakkuge rõõmu!

Nutikas pildikasutus

Kui olete oma hea visuaalse keele loomisega vaeva näinud, sinna investeerinud, siis ei tasu tagasihooidlik olla. Internet pakub mitmeid häid võimalusi aktiivseks tegutsemiseks ning kasutajate arvu kasvatamiseks. Kui teil on olemas see õige pildikeel ja tegutsemisplaan, siis on ainult kasuks jagada neid visuaalseid elemente korraga erinevates suhtlusvõrgustikes – postitage nii Facebooki kui ka Twitterisse ja Pinteresti. Kui teil on mitu oma teemaga seotud Insagrami kontot, postitage neisse korraga. Ilusasti tehtud, õiget infot kandva ja kaasahaarava pildi puhul toob see teile ainult parema tulemuse. Olete hädas heade piltidega oma tehasest või tootest? Soovite rohkem kvaliteetseid pilte oma teenuse või toote kasutajatest või kasutusviisidest? Siis olete õiges kohas – meie aitame neid pilte luua.

Jälgimine ja tulemuste mõõtmine

Kuidas teame, et oleme oma visuaalse turundusplaaniga õnnestunud või ebaõnnestunud? Alati on mõistlik analüüsida oma visuaalse sisu postitamise tulemusi. Püüdke õppida oma edust ja vigadest. Teie konto jälgijad soovivad näha arengut ja muutusi. Ei ole soovitav jääda ühe stiiliga koha peale tammuma. Tervitage uusi tuuli ja muutusi, kohandage oma strateegiat ja jätkake liikumist oma eesmärkide poole. Kui seni ei ole omatehtud piltide postitamine soovitud tulemusi toonud, siis tasub küsida nõu.

Aitame teil oma olemasolevat sotsiaalmeediat analüüsida ja toome teieni uusi mõtteid, kuidas oma veebiturundust enda jaoks maksimaalselt ära kasutada. Kui teil veel ei ole, soovitame oma toote või teenus tutvustamiseks lisada oma strateegiasse mõni järgmistest visuaalse sotsiaalturunduse tööriistadest:

Infograafika

Aitame teil välja töötada ja kujundada oma infograafika – need graafilised elemendid aitavad kaasa mõistete selgitamisele või teenuse lahti jutustamisele läbi visuaalsete elementide. Infograafika võib koosneda äärmiselt võimsast sotsiaalsest sisust ja see võib teie ettevõttele juurde tuua aktiivset liiklust, linke ja sotsiaalset suhtlust. Infograafikat saate kasutada plakatina, bännerina, reklaamina või lisada postitustele erinevatesse sotsiaalmeedia kanalitesse. Kui teie poolt pakutav infograafika on kasulik ja huvitav teie sihtgrupile, siis hakatakse seda korduvalt jagama ning üles otsima. Seega infograafikat on hea kasutada kodulehel Google’i otsingu aktiviseerimiseks ning oma ettevõtte kodulehe paremaks välja toomiseks otsingumootorites.

Instagram

Instagrami äpp ehk mobiilirakendus on eeskätt mõeldud mobiilseadmega fotode tegemiseks ja koheseks postitamiseks, et neid siis töödelda ja jagada. Instagram kasvab jõudsalt ja on erinevas vanuses sihtrguppide seas väga populaarne. Oma lihtsa kujunduse ja mugava kasutuse tõttu ongi keskmes pildiga edasi antav info ja märksõnad (tag’id). Kuna fotod on selles kanalis nii võimsa mõjuga, siis kasutab aina enam ettevõtteid professionaalsete fotograafide poolt loodud pildimaterjali. Pildid, mis sageli tavakasutaja silmale tunduvad armsalt igapäevased või ligitõmbavalt juhuslikud, on tegelikult tõsise töö tulemuse – professionaalid on analüüsinud ettevõtte turunduseesmärke ning sellele vastavalt on toodetud toodet või teenust promov nauditav pildikeel.

Instagramis on aktiivne kogukond, kus kasutajad saavad otsida ja täpselt välja filtreerida oma soovid ning huvid. Paljud ettevõtted loovad Instagrammis teadlikku sisu. Ja seeläbi panevad aluse tugevale suhtele uute kasutajatega ning jälgijatega.

Pinterest

Väga populaarne on sotsiaalvõrgustik Pinterest, kus kasutajatel on võimalus luua visuaalseid tahvleid ja temaatilisi pildiseeriaid. Need koosnevad tavaliselt arvutist või veebist üles laaditud piltidest. Selleks ei pea kasutama omad pilte, vaid kasutajad märgivad ära ehk pin’ivad internetist leitud välja valitud pilte. Pildid on alati varustatud viitega allikale ehk lingiga. Paljude juhtivate veebisaitide liikluse peamiseks allikaks on Pinterest. Sellel ristturunduse printsiibil loodud pildibaasi abil on kasutajal väga lihtne jõuda teda huvitavat temaatikat pakkuvate veebilehtedeni. Kui te ei oma ise Pinteresti kasutajakogemust või teil ei ole aega, mida kulutada oma Pinteresti konto loomiseks ja ettevõtte tegevuse kajastamiseks selles turunduskanalis, siis aitame meelsasti teil see põnev ja väga aktiivne kanal oma ettevõtte jaoks kasulikult tööle panna. Kas tekkis huvi? Helistage ja lepime kokku kohtumise, räägime lähemalt.

YouTube

YouTube on endiselt üks tõhusamaid visuaalturunduse saite. YouTube’i teavad ja kasutavad kõik. Veebis on YouTube üldtuntud Google’i järgi kindlasti otsimootor number kaks! See on parim viis ja juhtiv kanal videote jagamiseks. Viimase paari aasta jooksul on YouTube lisanud ka funktsioone, mis lihtsustavad otse YouTube’is videote loomist ja muutmist. Sinna üles laetud videoid saab kasutada nii oma ettevõtte kodulehel kui ka teistes sotsmeedia kanalites. Õpetlikud ja selgitavad videod on kindlasti huvi pakkuvad ja neid otsitakse ning vaadatakse korduvalt. Ilusad või naljakad videod on alati head jagamiseks ja sõpradele saatmiseks. Video ei pea üldse olema väga pikk. Pigem ongi väärtustatud lühikesed, konkreetsed ja kohe sõnumit edastavad videod. Sinu sõnum võib olla ka ainult teatud meeleolu loomine või oma kasutajagrupi tuju tõstmine. Hea video on ilusasti kokku lõigatud, kenades värvitoonides ja võibolla sisaldab ka lühikesi tekstisõnumeid. Selleks, et oma ettevõttele videoid teha, ei pea ise videomeheks hakkama ega end koolitama. Aitame hea meelega teid erinevas pikkuses või erineval eesmärgil kasutatava video tootmisega, varustame vajadusel õigete märksõnadega (tag’idega), et see siis teie ettevõttele kasu tooks.

KOKKUVÕTTEKS:
  • Visuaalne sotsiaalmeedia kasvatab teie ettevõtte populaarsust ja tuntust rohkem kui muu reklaam

  • Visuaalne turundus sotsiaalmeedias toob teile juurde õigeid kasutajaid ja aktiivseid jälgijaid

  • Visuaalne turundus viib teid otseteed oma sihtgrupini

  • Tähelepanu jätkuvaks hoidmiseks on oma sotsiaalmeedia kanalile tarvis luua ilusat, nauditavat ja kasulikku sisu

  • Kui ise ei jõua või ei oska õiget sisu luua, siis pöördu spetsialisti poole – ära raiska enda aega kõrvaltegevustele, vaid keskendu oma põhitootele /-teenusele

  • Visuaalse turunduse spetsialistina aitame ka märksõnadega (tag’idega) ja piltide alltekstidega / pealkirjadega, mis töötavad teie ettevõtte kasuks otsingumootorites

  • Visuaalse turunduse võti on visuaalselt hea materjal – inetu või lohaka postituse sisuga võite oma ettevõttele teha hoopis kurja, mitte head

  • Uuringud näitavad, et üle 70% internetikasutajatest võtavad veebiarvustusi vastu sama soojalt kui sõbra soovitusi!

  • Pakkudes oma jälgijatele huvitava sisuga visuaalseid postitusi rajate oma ettevõttele lojaalse kasutajaskonna

  • Visuaalne turundus sotsiaalmeediakanalites on kulude poolest oluliselt soodsam igasugusest muust reklaamist

  • Ärge eirake oma visuaalse sisu postituste alla tekkivaid kommentaare ja kasutajate poolset tagasisidet – see on hea viis oma toote / teenuse turundamiseks

  • Hea kvaliteediga visuaalse sisu pakkumine aitab kaasa brändi lojaalsusele – selleks kasutage infograafikat, videot, kvaliteetseid tootefotosid kõrvuti mõnusate meeleolupiltidega

Võta ühendust

.. ja räägime läbi sinu äri visuaalse turunduse!